Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali

  • masa pelepasan:2024-02-26 19:22:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:118
  • Penerangan pantas:

    Republik Islam Iran,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Kandungan artikel

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Republik Islam IranPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

ChongqingPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal,Republik Islam IranPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Syarikat pengubah minyak terjun

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kualiti



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Bahan pemasanganMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pada pengurusan muatan:

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Cipta kecerdasanApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas,Republik Islam IranPengubah kotak lama,Republik Islam IranPenukar tegangan rendah, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Pembuat pengubah jenis kering

Republik Islam IranBerapa banyak pengubah kuasa

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

RepublikIslamIranMaklumat produk lain
  • MarseillesJembatan boarding tetapBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    MarseillesJembatan boarding tetapBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • TorinoJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi penyimpanan

    TorinoJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi penyimpanan

  • TorinoPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPerkara berkaitan yang digunakan

    TorinoPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPerkara berkaitan yang digunakan

  • TorinoMesin pembukaan lembaran automatikAnalisis proses pengeluaran

    TorinoMesin pembukaan lembaran automatikAnalisis proses pengeluaran

  • RangkasbitungPengatur penurunan minyak kuasa tinggiKaedah pengeluaran industri

    RangkasbitungPengatur penurunan minyak kuasa tinggiKaedah pengeluaran industri

  • VeronaPenangkatan meja angkat hidraulikCara menghasilkan

    VeronaPenangkatan meja angkat hidraulikCara menghasilkan

  • VeronaJembatan boarding yang boleh dikembalikanPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    VeronaJembatan boarding yang boleh dikembalikanPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • BedgoshJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada t

    BedgoshJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada t

  • segera:Peringatan: Maklumat Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali memberi anda Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali oleh syarikat kami, perkhidmatan Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali. Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Republik Islam IranPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakProsedur kawalan rekod kuali, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!